Gebruikersrisicorapport
Uw cybersecurity -houding is slechts zo sterk als de zwakste schakel. En in het hedendaagse landschap van mensen gerichte dreigingen betekent dat uw gebruikers. Ze zijn je grootste troef, je grootste risico en je laatste verdedigingslinie van bedreigingen.
Voor een beter begrip van het cybersecurity -bewustzijn en gewoonten van gebruikers, hebben we gebruikers over de hele wereld onderzocht om twee belangrijke aspecten van de kwetsbaarheid van gebruikers te peilen: wat ze weten (of niet weten) en wat ze doen.
Dit rapport benadrukt gebruikersbewustzijn en kennislacunes die, als het niet wordt gedreffend, uw cybersecurity -houding zou kunnen schaden. Op basis van die inzichten raden we specifieke actie aan die u kunt ondernemen om uw mensen te machtigen en cyberveerkracht op te bouwen in uw personeelsbestand.
Download nu om kwetsbaarheid en gedrag te verkennen in een op mensen gerichte dreigingslandschap.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord VMware contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. VMware websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Besturingssysteem, Beveiligingsoplossingen, Big Data, Cloud computing, Cloudplatforms, Eindpuntbeveiliging, Mac os os os os, Malware, Netwerk, Opslag, San, Server, Software, Toepassingen, VPN, Wolk, Wolkenbeveiliging
Meer bronnen van VMware
Webtoepassingen beveiligen in de gezondheidsz...
Je denkt misschien dat gezondheidszorg geen doelwit zou zijn voor criminelen, maar Wannacry - een stam van ransomware die in 2017 de NHS- en Britse...
Gegevensbescherming moderniseren: van back -u...
Gegevensverlies en -toepassing Niet beschikbaar kan een aanzienlijk tol eisen voor organisaties van alle soorten en maten. We leven en werken in ee...
Werk slimmer met AI-aangedreven marketing
Je probeert een meer innovatieve marketeer te zijn, maar je bent in zoveel gegevens begraven dat de meeste van je tijd wordt besteed aan het prober...