De Inner Circle Guide to Agent Engagement and Empowerment
Je agenten zullen je niet om meer geautomatiseerde tools, empowered en gepersonaliseerde coaching en een gevoel van doel vragen - omdat ze al verwachten dat ze er zijn.
Als leider van het contactcentrum weet je wat er gebeurt als die verwachtingen niet worden voldaan: hoge verloop, lage betrokkenheid, gemiste KPI's en ongelukkige klanten. Het goede nieuws is dat het in jouw kracht ligt om hen te machtigen.
Het ContactBabel-rapport, 'The Inner Circle Guide to Agent Engagement and Empowerment', geeft u een blauwdruk aan een meer betrokken en doelgerichte agent personeelsbestand. Leer antwoorden op vragen van eindgebruikers, zie de voordelen van het mengen van automatisering met een verlangen naar een personeelsbestand en begin met het ecoming van de werkgever naar keuze.
De bevindingen en inzichten van ContactBabel omvatten het 'wat', waarom 'en' hoe 'je agenten effectiever te betrekken en te versterken.
Lees het rapport om te leren:
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Proofpoint contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Proofpoint websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com


Meer bronnen van Proofpoint

8x8: Samenwerking en AI brengen klantenservic...
Deze Kopers Guide onderzoekt de Noord-Amerikaanse contactcentrummarkt voor zowel premisse als cloudgebaseerde oplossingen. Het houdt rekening met f...

Cloud Operations Ebook
Het maakt niet uit waar u zich op uw cloudreis bevindt, AWS Cloud Operations kan u helpen innovatie te versnellen door operationele resultaten te l...

Fortinet Dynamic Cloud Security biedt naadloz...
Zoveel als het openbare cloudgebruik groeit, zowel in totaal volume als in diversificatie van diensten, is het geen eenrichtingstrend. Om te voldoe...