iPad op het werk voor dummies (beschikbaar voor een beperkte tijd)
Als u overweegt het gebruik van een iPad op het werk te integreren en het volledige spectrum van zijn mogelijkheden op de werkplek wilt begrijpen, heeft iPad op het werk voor dummies u gedekt ...
iPad op het werk voor dummies biedt essentiƫle en diepgaande dekking voor een verscheidenheid aan productiviteitsgerelateerde taken die mogelijk zijn gemaakt op de iPad, van basisprincipes zoals het opzetten en beginnen van een iPad tot tips over de beste praktijken voor het verwerking van bedrijfsniveau , spreadsheet maken, presenteren, taakbeheer, projectmanagement, grafisch ontwerp en communicatie.
Verder bevat het ook nuchter voorbeelden van hoe je een iPad op het werk kunt gebruiken, inclusief synchronisatie, gegevensback-up en communiceren met Windows Networks.
Als u overweegt het gebruik van een iPad op het werk te integreren of onlangs te zijn begonnen en het volledige spectrum van zijn mogelijkheden op de werkplek te begrijpen, heeft iPad op het werk voor Dummies u gedekt.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Adobe contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Adobe websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieƫn:Bedrijfssoftware, Communicatiesoftware, Digitale transformatie, Document beheer, E -mailserversoftware
Meer bronnen van Adobe
4 Beste voorbeelden van veldservicebeheer
Software gebouwd voor de toekomst.
Field Service Management Software wordt snel een must-have voor veel industrieƫn die traditioneel zijn ve...
Commerce voor elke plaats en elk apparaat: vi...
Tot voor kort besteedden merken veel tijd aan het wachten, zoals een visser op een luie zomermiddag, concentreerden ze zich op het creƫren van het...
De klantervaring optimaliseren met betalingsp...
Klantervaring is niet alleen een modewoord. Het is een onderscheidende factor. Met 2.041 miljard digitale wereldwijde kopers1 vandaag is er nooit e...