Skip to content Skip to footer

Samengestelde communicatie

Gepubliceerd door: Veracode

Digitale transformatie is getuige geweest van ongekende versnelling sinds de pandemie begon. Alle bedrijven-ongeacht de bedrijfsgrootte, de verticale markt of geografie-zijn weggegaan aan een digitaal-eerste model om zich aan te passen aan een wereld waar digitale technologieën de enige manier zijn om met klanten te communiceren. Bovendien bepaalden de meeste bedrijven snel dat hybride werk - waar werknemers hun tijd verdeelden tussen het kantoor en het huis - de primaire manier van werken zouden worden, waardoor de nadruk wordt gelegd op digitale hulpmiddelen om teams verbonden te houden, ongeacht hun fysieke locatie.
De winnaars in het digitale tijdperk zullen worden bepaald door de transformatie van de werknemer en de klantervaring, en dit is gebaseerd op de kwaliteit van interacties tussen mensen. De intense focus op ervaring heeft de lat verhoogd voor communicatie, wat de sleutel is tot het verbeteren van de betrokkenheid tussen klanten en werknemers.

Lees verder

Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Veracode contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Veracode websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.

Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Type: Whitepaper Lengte: 11 pagina's

Meer bronnen van Veracode