Silo Busting in IT -diensten en -activiteiten is goed voor het bedrijf - en teamtevredenheid
Om buitengewone, 24/7 services te leveren, hebben uw IT -serviceagenten en -exploitanten gedeeld zichtbaarheid nodig om snel en samen te werken. Lees dit e -boek om te leren hoe u IT -services en -activiteiten kunt verenigen om de productiviteit met 30% te verhogen, het IT -probleem op te lossen, en bespaart uw organisatie gemiddeld $ 4,5 miljoen per jaar. Je zult zien waarom het verbinden van mensen en processen transformatie en innovatie kan stimuleren, terwijl je teams meer arbeidstevredenheid dan ooit geven.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Analyse, Dienstbeheer, E -mail, ERP, Samenwerking, Service nu, Toepassingen, Werknemerservaring, Wolk


Meer bronnen van ServiceNow

Dreigingsbriefing: aanvallen van supply chain...
Cybercriminelen worden brutaler en geavanceerder met hun bedreigingen. Supply chain -aanvallen kunnen meerdere slachtoffers creëren uit een enkele...

The Book of Knowledge -Customer Experience
Elke klantinteractie is belangrijk. Maar hoe kunt u moeiteloos ervaringen opleveren die loyaliteit op lange termijn opbouwen? Leer waarom topmerken...

De totale economische impact â„¢ van Docusign...
Docusign biedt een Contract Lifecycle Management (CLM) -oplossing die fungeert als een gecentraliseerde, cloudgebaseerde repository voor externe en...