The Book of Knowledge -Customer Experience
Elke klantinteractie is belangrijk. Maar hoe kunt u moeiteloos ervaringen opleveren die loyaliteit op lange termijn opbouwen? Leer waarom topmerken mensen en processen verbinden om de groei te stimuleren, in ServiceNow's Book of Knowledge.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Cloudsoftware, Dienstbeheer, Digitale transformatie, Enterprise applicaties, Enterprise Cloud, ERP, Machine Learning, Samenwerking, Service nu, Software, Toepassingen, Wolk


Meer bronnen van ServiceNow

Proofpoint Security Awareness Training
Proofpoint Security Awareness Training Enterprise helpt u de juiste training te geven aan de juiste mensen voor de juiste reactie op de gevaarlijke...

Versnelling van uw multi-cloud-transformatie
Hoewel de zakelijke doelen en planning voor deze cloud-first-aanpak vaak goed gedefinieerd zijn, is het pad om ze te realiseren dat niet. Er zijn a...

IDC -studie: waarom strategische automatiseri...
Het spreekt voor zich dat automatisering efficiëntie en kostenreducties veroorzaakt. Maar wat minder bekend is, is hoe automatisering werknemers i...