Klantenservice opnieuw uitvinden
De omwentelingen van 2020 creƫerden een kans voor klantenserviceteams om de servicelevering te heroverwegen en hoe ze de mensen die zo'n belangrijk werk doen het beste kunnen ondersteunen.
Om te begrijpen hoe de toekomst eruit zou kunnen zien, hebben we gesproken met bedrijven en klantenservice leiders in industrieƫn en landen over wat daarna komt. Er kwamen vijf thema's naar voren die de nieuwe wereld van het werk zullen domineren.
Download onze nieuwste gids om te zien hoe de vijf thema's zich vertalen in imperatieven voor servicegewerkers en hoe toonaangevende klantenserviceorganisaties de uitdagingen met Slack aangaan.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Quest UK contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Quest UK websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieƫn:Back -ups, Connectiviteit, Data opslagplaats, Databases, DOEL, E -mail, ERP, Naleving, Open source, Samenwerking, San, Server, Software, Toepassingen


Meer bronnen van Quest UK

Cloud Security Report 2022
Cloud -acceptatie blijft doordringen in organisaties bij het omarmen van Agile Software Development. Hoewel ze grote dividenden zien in kosteneffec...

Oracle's Next-Gen Exadata X9M verplettert de ...
Naarmate gegevens alomtegenwoordiger, complexer en waardevol worden, maken CXOS gegevensbeheer en de mogelijkheid om gegevensgestuurde bedrijfsbesl...

De toekomst van veilige communicatie
Hoe Blackberry's Secusuite de manier verandert waarop overheden en ondernemingen communiceren.
In een steeds gevaarlijkere wereld staan āā...