De zich ontwikkelende werkplek: alles als een service
Innovaties in technologie verstoren traditionele bedrijfsmodellen. Een manier waarop bedrijven zich al beginnen aan te passen, is via partnerschappen van derden. Traditioneel hebben interne ondersteuningsdiensten derden ingeschakeld voor kosten- en procesproblemen. Tegenwoordig draaien hun behoeften om het verbeteren van zakelijke workflows, het versterken van de bedrijfsresultaten en het aanpakken van de behoeften van eindgebruikers.
Om concurrerend te blijven tijdens deze digitale transformatie, moeten bedrijven de behendigheid vergroten, meer gestroomlijnde workflows ontwikkelen, de kosten verlagen en beschermen tegen potentiële beveiligingsrisico's. In plaats van alleen te vertrouwen op interne ondersteuningsdiensten, moeten bedrijven strategische partnerschappen en diensten aangaan.
Download nu!
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Amazon Web Services: AWS contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Amazon Web Services: AWS websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Analyse, Appel, Big Data, Data Analytics, Data opslag, Databases, DOEL, E -mail, ERP, Gegevensbeheer, Hardware, Kunstmatige intelligentie, Machine Learning, Naleving, NAS, Netwerk, Opslag, Samenwerking, San, Software, Toepassingen, Virtualisatie, Wolk


Meer bronnen van Amazon Web Services: AWS

Stuur de verschuiving van software-innovatie:...
Bouw een cloud en SaaS Future en machtigen teams om de ontwikkeling te versnellen
Het voldoen aan de vraag van de klant is een belangrijke ui...

Verrijk de klantervaring met VMware Edge Netw...
Een AIOPS -oplossing voor een gedistribueerde en beveiligde werkplek. Zorgt voor eindgebruiker en IoT-clientprestaties, beveiliging en zelfherstel ...

Klantbetrokkenheidsplatforms: een kopershandl...
De verwachtingen van de klant zijn het afgelopen decennium dramatisch toegenomen. Klanten verwachten nu dat merken boven en buiten gaan, vooral omd...