Een nepvoorspelling
Terwijl videocommunicatie enorm populair werd voor teams in 2020/1 die face-to-face wilden verbinden, bleken stemoproepen ook enorm waardevol in de pandemie. RingCentral keek onlangs dieper in de rol van spraakcommunicatie en gerelateerde systemen in bedrijven van alle soorten en maten. Deze bevindingen vertellen ons dat telefoontjes nog steeds een kernonderdeel zijn van hoe we communiceren.
Download nu om de inzichten te lezen in wat de gegevens onthullen en wat dat betekent voor uw organisatie.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Panorays contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Panorays websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Meer bronnen van Panorays
CISO's gids voor beveiligingsbeheer van derde...
Het beheren van de beveiliging van uw externe leveranciers is cruciaal, maar beveiligingsbeoordelingen zijn vol met problemen.
Lange beveilig...
Bouw organisatorische behendigheid: een gids ...
INFLECTIBLE TECHNOLOGIE EN BUREAUCRATISCHE CULTUREN HET ONDERZOEK VAN HUN VAN HUN VOLLEDIGE Digitale potentieel realiseren. Met de juiste technolog...
Een nepvoorspelling
Terwijl videocommunicatie enorm populair werd voor teams in 2020/1 die face-to-face wilden verbinden, bleken stemoproepen ook enorm waardevol in de...