8x8: Samenwerking en AI brengen klantenservice naar het volgende niveau
Deze Kopers Guide onderzoekt de Noord-Amerikaanse contactcentrummarkt voor zowel premisse als cloudgebaseerde oplossingen. Het houdt rekening met full-suite, pure-play, cloudgebaseerde providers en die die premisse, cloudgebaseerde en hybride oplossingen bieden.
Het omvat ook een handvol telco-gebaseerde providers die Business Process Outsourcing (BPO) en hosting aanbieden, evenals premisse en cloudgebaseerde oplossingen rechtstreeks aan bedrijfsklanten.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Proofpoint contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Proofpoint websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:E -mail, E -mailbeveiliging, ERP, IT beveiliging, Machine Learning, Malware, Naleving, Netwerk, Toepassingen, Wolk


Meer bronnen van Proofpoint

E -mailbeveiliging opnieuw voorgesteld
In het veranderende landschap moeten de leiders van beveiliging en risicobeheer ervoor zorgen dat bestaande beveiligingsoplossingen gelijke tred ho...

Digitale transformatie aandrijven met een hyb...
Het is geen nieuws dat bedrijven in elke branche de manier waarop ze zaken doen fundamenteel transformeren.
Schrappige disruptors schudden al...

10 technische trends voor retail: navigeren 2...
Hoewel vorig jaar een moeilijke was voor de industrie, leunen retailers naar nieuwe technologieën om hun prospects voor 2021 en daarna te vergrote...