De ultieme CX -agentgids: hoe de ‘werkgever van keuze’ te zijn en geen internetmeme
Zijn uw agenten klaar om spraak- en digitale interacties te beheren in een digitale omnichannel-omgeving?
We hebben CX-coachingsexperts gevraagd naar het bouwen van gebruikersvriendelijk contactcentrum voor boord- en trainingsprogramma's om nieuwe en bestaande agenten voor te bereiden om verkoop, ondersteuning, klantenservice en meer te behandelen, ongeacht wat kanaalklanten gebruiken. Hebben uw agenten de-escalatietraining nodig? Realtime coaching? Op afstand leren? Gebruik dit e -boek als een trainingsgids - het behandelt dat en meer.
Je leert hoe je:
Download deze meme-gevulde gids over trainingsagenten in een digitale eerste wereld.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Oracle contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Oracle websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Cloud computing, Cloud opslag, Cloudplatforms, CRM, Enterprise Cloud, ERP, Hybride wolk, SaaS, Wolk, Wolken ERP, Wolkenbeveiliging, Wolkentoepassingen
Meer bronnen van Oracle
Oracle Netsuite beschermt vlaggenschip zakeli...
Ontdek hoe SaaS-leider Oracle Netsuite de beveiliging en uptime verbetert voor 7.500 applicatie-werklast met realtime zichtbaarheid en nul trust-se...
IDC Witpapierbeveiliging
De zakelijke kritiek en cyberrisico van eindpuntapparaten konden niet groter zijn. Met de Covid-19-pandemie verschoven veel werknemers snel van een...
Hoe low-code de ontwikkeling van applicaties ...
In een tijd van verstoring en onzekerheid, met meer verstoring en onzekerheid, moeten bedrijven snel overgaan op digitale transformatie, meer risic...