De bedrijfswaarde van betrouwbaarheidsgestuurde softwareontwikkeling
Naarmate bedrijven ernaar streven een concurrentievoordeel te behalen door nieuwe softwarefuncties sneller te leveren, lijdt betrouwbaarheid van applicatieservices vaak. Software -levering aangedreven door doelstellingen van serviceniveau (SLOS) kan helpen bij het identificeren van potentiƫle problemen voordat SLA -overtredingen plaatsvinden en reputatie of geldschade wordt opgelopen. Het gebruik van een schuift-linkse benadering van betrouwbaarheid is nog beter en zal helpen de voordelen van SLO-managementpraktijken te versterken door bedrijven over te schakelen van een reactieve modus naar een proactiv.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieƫn:Analyse, Beveiligingsoplossingen, E -mail, ERP, Machine Learning, Malware, Netwerk, Samenwerking, Service nu, Toepassingen


Meer bronnen van ServiceNow

Gegevens naar beslissingen: een rulebook om d...
Als een bedrijf nog steeds het centrale belang van gegevens voor zijn prospects in twijfel trok, heeft de afgelopen maand die twijfels verdreven. O...

De CIO Guide to Cloud Native Applications
Om te concurreren in de wereld van vandaag, stellen bedrijfsleiders er meer eisen aan. Helaas kunnen veel IT -afdelingen geen toekomstige innovatie...

De kracht van ruimtebeheer
Hoe kunt u uw werknemers de flexibiliteit en vrijheid geven om op hun best te presteren? Door een werkruimte te bouwen die voor iedereen werkt - he...