Data Excellence in Financial Information Management bereiken
Financiële instellingen hebben grote hoeveelheden waardevolle gegevens en metadata verzameld, maar de vervalniveaus in termen van hoe zij die gegevens gebruiken, verschillen van de ene organisatie tot de andere. Voor veel organisaties bevinden gegevens zich nog steeds in verschillende gegevenswinkels binnen de onderneming.
Dit rapport onderzoekt recente trends en winnende strategieën die aantonen hoe financiële instellingen de grootste waarde kunnen halen uit hun bedrijfsgegevens. Met een focus op het verbinden van gegevens en metadata in de onderneming, laat het rapport zien hoe financiële instellingen deze basis kunnen bouwen.
Download nu voor een gids voor het stimuleren van echte zakelijke en klantwaarde voor financiële gegevensleiders!
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Adobe contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Adobe websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Analyse, Appel, Digitale transformatie, DOEL, ERP, Gegevensbeheer, Het mobiele netwerk, Machine Learning, Netwerk, Samenwerking, San, Software, Wolk
Meer bronnen van Adobe
Webberichten: wat het is, hoe het werkt en wa...
Omdat webervaringen in de loop der jaren rijker en meer gericht zijn geworden, is er een aanhoudende kloof geweest die gewoon niet is gevuld - name...
Een authenticatie -autoriteit binnen handbere...
Met een authenticatie -autoriteit binnen uw infrastructuur kunt u een enkele bron van waarheid hebben om gebruikers te authenticeren voor elk actie...
Commerce voor elke plaats en elk apparaat: vi...
Tot voor kort besteedden merken veel tijd aan het wachten, zoals een visser op een luie zomermiddag, concentreerden ze zich op het creëren van het...