Netwerkgegevens van financiële dienstverlening beveiligen
Financiële diensten is een van de meest strak gereguleerde bedrijfssectoren. De FSA, de Data Protection Act, GDPR, PCI/DSS en Euro Sox hebben allemaal gevolgen voor het beveiligen van financiële gegevens tijdens het transport.
Persoonlijke gegevens zijn een waardevolle grondstof. De meeste financiële instellingen zullen uitgebreide persoonlijke en financiële gegevens over hun klanten bevatten, inclusief namen, adressen, geboortedata, bankrekeninggegevens, pinnen en wachtwoorden. Ironisch genoeg worden veel van deze gegevens bewaard om in de eerste plaats een veilige identificatie van klanten te waarborgen.
De verantwoordelijkheid van een financiële instelling voor gegevensbeveiliging eindigt niet bij de voordeur. Ze zijn ook verantwoordelijk voor de gegevens wanneer deze wordt gedeeld met een derde partij. Het maakt niet uit hoe veilig uw interne beleid en praktijken veilig zijn, zodra uw gegevens het openbare netwerk doorkruisen, is het kwetsbaar.
Download deze whitepaper om meer onderwerpen te verkennen, zoals:
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Amazon Web Services: AWS contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Amazon Web Services: AWS websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Analyse, Databases, Datacenter, Datacenters, Devops, Digitale transformatie, ERP, Hardware, Kunstmatige intelligentie, Linux, Naleving, Netwerk, Opslag, San, Server, Software, Toepassingen, Wolk, XLA
Meer bronnen van Amazon Web Services: AWS
Top 4 valkuilen om te vermijden bij het inzet...
Het valt niet te ontkennen dat Office 365 een groot probleem is. Het is een groot deel van de Microsoft Intelligent Cloud -strategie. Het is groot ...
Evoluerende klantervaring en verwachtingen in...
Het leveren van een geweldige klantervaring is essentieel in
elk bedrijf. Het stimuleert loyaliteit, klantbehoud en,
bij uitbreiding, i...
Klantbetrokkenheidsplatforms: een kopershandl...
De verwachtingen van de klant zijn het afgelopen decennium dramatisch toegenomen. Klanten verwachten nu dat merken boven en buiten gaan, vooral omd...