Uw pad naar nul vertrouwen
In een zakenwereld zonder perimeters en gedomineerd door extern werk, kan het vinden van een evenwicht tussen eenvoudige samenwerking en gegevensbeveiliging een uitdaging zijn. Gebruikers en gegevens werken buiten traditionele IT -verdedigingen die impliciet mensen vertrouwen die binnen hun netwerk zijn. Met een mantra van 'nooit vertrouwen, altijd verifiëren' en een missie om gegevens te beschermen, speelt Zero Trust een sleutelrol om organisaties in staat te stellen om op afstand te werken voor de lange termijn.
Deze gids neemt je mee door het Zero Trust -paradigma en waarnaar je moet zoeken in een nul vertrouwensoplossing. Download dit e -boek om erachter te komen:
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord NICE contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. NICE websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Analyse, Appel, Connectiviteit, CRM, Data Analytics, Databases, Digitale transformatie, DOEL, E -mail, E -mailbeheer, ERP, Hardware, INVAL, Kunstmatige intelligentie, Machine Learning, Mobiele toestellen, Naleving, NAS, Netwerk, Opslag, Opslagsystemen, Samenwerking, San, Server, Software, Toepassingen, Voip, Voorspellende analyse, Wolk


Meer bronnen van NICE

AWS voor gezondheidszorg: het versnellen van ...
Voor organisaties in de gezondheidszorg is de uitdaging van het verstrekken van patiëntgerichte zorg te midden van steeds grotere kosten nog nooit...

2022 Cloud Security Outlook
Ontwikkelaars kunnen geen nieuwe producten bouwen als ze tijd moeten besteden aan het nadenken over beveiliging, en beveiligingsteams kunnen de inf...

Chatbot Starter's Guide
Is uw contactcentrum moeite om te bepalen welke chatbotoplossing geschikt is voor u? Dit e -boek kan u helpen al het chatbot -chatter door te snijd...