IT-servicebeheer voor MKB's in een op afstand-eerste wereld
Laten we beginnen met het definiƫren van de term IT Service Management of ITSM. Kortom, het is alles met workflows, processen en technologische middelen die zijn georganiseerd rond het doel om IT-ondersteuning van hoge kwaliteit te leveren. Zoals Gartner uitlegt:
'ITSM -tools vergemakkelijken de taken en workflows die verband houden met het beheer en de levering van kwaliteitsvolle IT -services. Deze worden het meest gebruikt door IT -servicebureaus en IT -serviceleveringsfuncties. '
Download nu om meer te lezen.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Dell Technologies and Intel contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Dell Technologies and Intel websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieƫn:Analyse, Android, Big Data, Cloud computing, Connectiviteit, Data Analytics, Datacenter, Datacenters, Dienstverleners, ERP, Firewall, Hardware, Hybride wolk, Infrastructuurbeheer, IT-infrastructuur, Kunstmatige intelligentie, Laptops, Linux, Netwerk, Opslag, Samenwerking, San, Server, Software, Toepassingen, Verwerkers, Virtualisatie, Wolk


Meer bronnen van Dell Technologies and Intel

Zeven stappen om aan de slag te gaan met Micr...
Klaar om MicrosoftĀ® AzureĀ® te gebruiken, maar weet je niet zeker hoe je aan de slag kunt? Hebben teams binnen uw organisatie Azure -accounts geop...

Hoe u een cyber-resilient bedrijf opbouwt, kl...
Dit e-boek bespreekt of, en in welke mate, de goedkeuring door een organisatie van een sterke strategie voor cyberresultaten is gecorreleerd met de...

Op de agenda: het komende jaar in digitale tr...
Vraagt āāu zich af hoe u de reis naar de cloud gemakkelijker kunt maken? IDG bespreekt hoe de gezamenlijke oplossingen van Citrix en Microsoft ...