Van innovatie tot winst: strategieën voor nieuwe productontwikkeling voor CPG
Weinig industrieën zijn het afgelopen decennium meer veranderd dan verpakte goederen van consumenten. In een landschap dat is opgeschrikt door een economische crisis, snelle digitalisering en wendbare concurrenten die producten snel op de markt brengen, zijn CPG-bedrijven gedwongen hun strategische innovatieprioriteiten opnieuw te evalueren.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Analyse, DOEL, E -mail, ERP, Machine Learning, Service nu, Toepassingen, Werknemerservaring, Wolk


Meer bronnen van ServiceNow

IDC -studie: waarom strategische automatiseri...
Het spreekt voor zich dat automatisering efficiëntie en kostenreducties veroorzaakt. Maar wat minder bekend is, is hoe automatisering werknemers i...

Cloudmedewerkers en bedrijfstechnologie
De evolutie van technologie heeft een verschuiving gecreëerd in de manier waarop we leven. Als gevolg hiervan verandert de traditionele bakstenen ...

Haal het meeste uit uw bestaande tech -stapel...
Het maakt niet uit welk doel je probeert te bereiken met behulp van technologie, je zult alleen maar slagen als je mensen het meeste uit de tools k...