Claims Tracking Made eenvoudig: Verzekeringsportaal gebouwd snel met een low-code platform
AXA, de #1 gerangschikte wereldwijde verzekeringsmaatschappij, wilde relaties met onafhankelijke makelaars versterken door hen onmiddellijk online toegang te geven tot gegevens van klantenclaims van elk apparaat.
Bovendien hadden ze een nieuw platform nodig om de modernisering van het legacy -systeem te stimuleren. AXA maakte makelaars en klanten gelukkig (en lagere kosten) door een verzekeringsportaal voor makelaars te bouwen in 3 maanden met behulp van het OutSystems Low-code platform.
Ontdek het volledige verhaal door deze case study te downloaden.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Analyse, Dienstbeheer, Digitale transformatie, DOEL, ERP, Microsoft -teams, Naleving, Netwerk, Samenwerking, San, Service nu, Toepassingen, Wolk


Meer bronnen van ServiceNow

Het architecteren van de Zero Trust Enterpris...
Zero Trust is een strategische benadering van cybersecurity die een organisatie beveiligt door impliciet vertrouwen te elimineren en elke fase van ...

IDC -studie: waarom strategische automatiseri...
We kennen allemaal de kernvoordelen van automatisering: het creëren van efficiëntie en geld besparen. Maar wat niet zo vaak wordt besproken, is h...

Cybervaardigheden afstemming op het Mitre Att...
Het MITER Attandck Framework is een uitgebreide matrix van tactieken en technieken die worden gebruikt door dressingsjagers, rode teamers en verded...