Het is 5 moeilijkste werk van thuisuitdagingen en hoe ze kunnen worden opgelost
Plots merkten jij (en alle anderen) dat je vanuit huis werkte (WFH). Het enige voordeel was het ontbreken van een zielsverspreidend woon-werkverkeer. Helaas hadden veel van je collega's nooit echt aangemeld vanuit huis, dus helpdesk-oproepen bereikten een recordhoogte. Vragen varieerden van hoe toegang te krijgen tot beschermde bestanden, tot het feit of fysieke IP -telefoons thuis kunnen worden gebruikt in plaats van softphone -apps. En in je achterhoofd is netwerkbeveiliging altijd een grote zorg geweest.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Analyse, Devops, Digitale transformatie, E -mail, ERP, ITSM, Machine Learning, Microsoft -teams, Samenwerking, Service nu, Software, Toepassingen, Werknemerservaring, Wolk


Meer bronnen van ServiceNow

De drie klantenservice Megatrends in 2021: Po...
De COVID-19 Pandemic werpt licht op de behoefte aan modernisering van het contactcentrum om naadloze klantervaringen te bieden en om repetitieve ta...

Van innovatie tot winst: strategieën voor ni...
Weinig industrieën zijn het afgelopen decennium meer veranderd dan verpakte goederen van consumenten. In een landschap dat is opgeschrikt door een...

Het ontwerpen van hyperbewuste gezondheidszor...
In de kern is het Internet of Things (IoT) een samensmelting van machines in de fysieke wereld, logische representaties van fysische fenomenen (zoa...