Verborgen kosten van eindpuntbeveiliging
Als het gaat om eindpuntbeveiliging, zijn CISO's in een binding. De meeste gaan ervan uit dat eindpunten op een gegeven moment worden aangetast en dat ze gelijk hebben. In een recent onderzoek naar CISO's rapporteerde 81% ten minste één inbreuk in het afgelopen jaar en had 22% meer dan vijf. Er is weinig twijfel in hun gedachten dat traditionele antivirusoplossingen onvoldoende zijn om eindpunten te beveiligen - ze hebben meer geavanceerde bescherming nodig.
Eerste generatie Endpoint Detection and Response (EDR) -oplossingen verbeteren het eindpuntbeveiliging door detectie- en responsmogelijkheden aan te bieden, maar ook verborgen kosten te maken. Ontoereikende responstijden stellen de organisatie bloot aan risico's van ransomware en andere snelwerkende bedreigingen. Beveiligingsmedewerkers worstelen om een stroom waarschuwingen te triage, die stress en verkeerde classificatie van bedreigingen verhoogt. Er is weinig twijfel dat huidige EDR-oplossingen de snelheid en automatisering missen die CISO's nodig hebben om te zorgen voor kosteneffectieve, betrouwbare eindpuntbeveiliging.
Download nu voor meer informatie over ransomware, filess malware en andere geavanceerde cyberdreigingen die nog steeds de huidige eindpuntbeveiligingssystemen uitdagen.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord IT Corporate contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. IT Corporate websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Desktop/laptop os, Desktopsystemen, Dunne klanten, Email klant, Hardware en randapparatuur, Ingebedde systemen, Laptops, Linux, Mac os os os os, Microsoft Office, Upgrades en migraties, Verwerkers, Windows -server, Windows 7, Windows 8, Windows XP


Meer bronnen van IT Corporate

7 Trainable Soft Skills voor uitstekende agen...
De gemiddelde Contact Center -manager besteedt 35% van hun tijd op zoek naar coachingmogelijkheden, maar slechts ongeveer 7% van hun tijd die daadw...

8 Implementatiepatroonstructuren om uw CI/CD ...
Moderniseer uw DevOps met het juiste implementatiepatroon
Goede implementatiepatronen betekenen snelle en herhaalbare pijpleidingen. Geweldig...

Werk op afstand 2020: Voordelen en uitdaginge...
Werken op afstand is nu de norm geworden voor de meeste kantoormedewerkers vanwege lockdown-maatregelen en sociale distantiesbeperkingen die zijn o...