Rapport: Forrester TEI voor CSM
Om moeiteloze, end-to-end klantervaring elke keer te leveren, moeten alle delen van uw organisatie samenwerken, aan de voorkant, midden en backoffice. Zie hoe dit werd bereikt - terwijl de efficiëntie van het Contact Center met maximaal 20% toeneemt en een ROI van 170% bereikte - door het in opdracht Forrester Consulting Total Economic Impact ⢠-onderzoek naar het beheer van ServiceNow Customer Service te lezen.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Proofpoint contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Proofpoint websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com


Meer bronnen van Proofpoint

Van seismische verstoring tot een nieuw tijdp...
Niemand had de vreselijke impact van de uitbraak van Covid-19 kunnen voorzien op de mensheid. Ook in het bedrijfsleven heeft het virus een verwoest...

Cloud Operations Ebook
Het maakt niet uit waar u zich op uw cloudreis bevindt, AWS Cloud Operations kan u helpen innovatie te versnellen door operationele resultaten te l...

10 technische trends voor retail: navigeren 2...
Hoewel vorig jaar een moeilijke was voor de industrie, leunen retailers naar nieuwe technologieƫn om hun prospects voor 2021 en daarna te vergrote...