CMO's gids voor AI voor klantgerichte marketing
AI stelt marketingleiders en hun teams in staat om snel enorme hoeveelheden klantgegevens te analyseren om de behoeften en wensen van een klant te voorspellen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan dat, geavanceerde AI -systemen stellen een merk in staat om zijn klanten beter te begrijpen en te begrijpen hoe ze beter met hen kunnen communiceren.
Lees nu om de blauwdruk te ontdekken tot begrip en
AI gebruiken voor bedrijfsresultaten.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Imperva contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Imperva websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Bandbreedtemanagement, Besturingssysteem, Cloudsoftware, Dienstverleners, DOEL, Draadloze infrastructuur, Draadloze netwerken, E -mail, E -mailarchiveringssoftware, Het mobiele netwerk, LAN/WAN, Microsoft Office/365, Naleving, Netwerk, Netwerk veiligheid, Netwerkbeheerhulpmiddelen, Netwerkmonitoring, Spraak- en gegevensintegratie, Telecommunicatie, Toepassingen, Voip, Wifi
Meer bronnen van Imperva
SAP S/4HANA: Veranderende percepties - van up...
In deze whitepaper onderzoekt IDC de bedrijfswaarde die ERP -modernisering kan leveren aan digitale leidinggevenden en de bredere organisatie. Het ...
Identiteit is de basis voor het leveren van v...
Elke keer dat we online kopen, moeten we inloggen, maar deze ervaring kan dramatisch variëren tussen merken. Een soepele aanmeldingservaring kan h...
Dell EMC PowerEdge R7525 Virtual Desktop Infr...
Dell Technologies en AMD
Virtualisatie van Windows 10 Desktops wordt in toenemende mate vertrouwd door organisaties om een ​​schaalbare e...