Hoe Michaels zijn personalisatiestrategie transformeerde: meer loyaliteit en betrokkenheid ontgrendelen
Michaels heeft altijd de waarde van personalisatie begrepen. Maar naarmate het bereik van de ambachtelijke retailer is uitgebreid in zowel de digitale als de fysieke werelden, is de strategie geëvolueerd. Om een geïndividualiseerde, end-to-end klantervaring te bereiken, wendde Michaels zich tot nieuwe technologieën-en ontgrendelde meer loyaliteit en betrokkenheid door gepersonaliseerde communicatie.
Je zal het merken:
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Barracuda contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Barracuda websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com


Meer bronnen van Barracuda

Whitepaper: hoe dragos -activiteitsgroepen in...
Naarmate het dreigingslandschap blijft evolueren met een eeuwige instroom van nieuwe netwerkafwijkingen en indicatoren van compromis (IOC), moeten ...

Dell AMD-servers: een fit-for-purpose serverp...
We zien een duidelijke verschuiving in de digitale economie in termen van hoe bedrijven vertrouwen op infrastructuur. Zakelijke prioriteiten stimul...

Negen best practices voor het verbeteren van ...
Bij het ontdekken dat iemand illegitief toegang heeft gehad tot gegevens op het netwerk, geloven het aanvankelijk dat de dreiging van buitenaf kwam...