Gegevens naar beslissingen: een rulebook om de kracht van uw gegevens te ontgrendelen
Als een bedrijf nog steeds het centrale belang van gegevens voor zijn prospects in twijfel trok, heeft de afgelopen maand die twijfels verdreven. Omdat organisaties hun activiteiten snel hebben hervormd tegenover Covid-19, is de overstap naar een gedistribueerd werkmodel-dat een geleidelijke trend was geweest-voor velen een onmiddellijke realiteit geworden.
Naarmate bedrijven proberen te navigeren van gegevens naar beslissingen, staan ​​ze voor uitdagingen met 52% van IT -besluitvormers die toegeven dat ze moeite hebben om gegevens te vertalen.
Deze whitepaper benadrukt zes belangrijke stappen voor elke organisatie die de kracht van bruikbare gegevens als besluitvormingsmacht wil ontgrendelen.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Analyse, Bedrijfsprocesbeheer, Connectiviteit, Digitale transformatie, E -mail, ERP, Flexibel werken, Mobiele toestellen, Mobiliteit, Naleving, Samenwerking, San, Service nu, Toepassingen, Werknemerservaring, Wolk


Meer bronnen van ServiceNow

4 stappen om uw organisatie te automatiseren ...
Elke organisatie moet elk systeem kunnen aansluiten op ServiceNow om end-to-end procesautomatisering te stimuleren. Het is een noodzakelijk dat dat...

De uitdaging om hoger onderwijstoepassingen n...
Ontdek de uitdagingen waarmee de sector van het hoger onderwijs wordt geconfronteerd als het gaat om het migreren van toepassingen naar de cloud, h...

4 stappen om een ​​werknemerservaringspla...
Naarmate werknemers overal blijven werken, verwachten ze dat hun werkplek op up-level level via technologische excellentie. Organisaties moeten een...