Skip to content Skip to footer

Waarom strategische automatisering werknemers in staat stelt in HR- en werkplekdiensten

Gepubliceerd door: RingCentral

Procesefficiëntie en kostenbesparingen behoren tot de meest voorkomende voordelen van automatisering, maar de impact ervan op het empoweren van werknemers is zelden onderzocht en gedocumenteerd.
In deze studie interviewde IDC werknemers die werken in HR- en werkplekdiensten die profiteren of mogelijk kunnen profiteren van automatiseringstechnologieën. De studie was gebouwd rond belangrijke vragen in vier inhoudsgebieden:
De bevindingen in dit e -boek benadrukken de transformationele impact van automatisering op deze werknemers en hun organisaties - en de impact van geen automatisering. IDC geeft ook aanbevelingen in dit e -boek voor bedrijfsleiders in HR en werkplekdiensten rond werknemersbetrokkenheid en bedrijfsresultaten die specifiek zijn voor automatisering.
Met ServiceNow HR en servicelevering op de werkplek kunt u betere ervaringen op het platform automatiseren, waaronder:

Lees verder

Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord RingCentral contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. RingCentral websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.

Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
Lang: ENG
Type: Whitepaper Lengte: 15 pagina's

Meer bronnen van RingCentral