2022 Agent Experience Trends Report
RingCentral heeft onlangs samengewerkt met Benchmark Portal om een enquête uit te voeren over de omzet van Contact Center Agent en Retentie. In de enquête rapporteerden Twothirds of Contact Center -leiders - 65,6% van de respondenten van de enquête - de afgelopen twee jaar een toename van het slijtage of de omzet van agent. Dit rapport zal de top drie factoren van het stijgende verloop van de Contact Center -agenten onthullen en manieren verkennen waarop leiderschapsteams deze trend kunnen omkeren.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Aruba contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Aruba websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Cloud opslag, Digitale infrastructuur, Digitale transformatie, Hybride wolk, IIOT, Internet of Things (IoT), IoT
Meer bronnen van Aruba
SQL -cheat sheet
Kennis van SQL is essentieel als u een database gaat uitvoeren. SQL is de gestructureerde querytaal. Het is speciaal gemaakt om gegevens in relatio...
Agravis beschermt kritieke netwerken voor lan...
Het bedrijf voor landbouwhandelsdiensten maakt deel uit van een unieke industrie. Agravis Raiffeisen AG is een leider in deze arena. Het bedrijf is...
Next-Gen IPAA's voor dummies
Digitale transformatie verandert verwachtingen: betere service, snellere levering, met minder kosten. Bedrijven moeten transformeren om relevant te...