2022 Agent Experience Trends Report
RingCentral heeft onlangs samengewerkt met Benchmark Portal om een enquête uit te voeren over de omzet van Contact Center Agent en Retentie. In de enquête rapporteerden Twothirds of Contact Center -leiders - 65,6% van de respondenten van de enquête - de afgelopen twee jaar een toename van het slijtage of de omzet van agent. Dit rapport zal de top drie factoren van het stijgende verloop van de Contact Center -agenten onthullen en manieren verkennen waarop leiderschapsteams deze trend kunnen omkeren.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Aruba contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Aruba websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Cloud opslag, Digitale infrastructuur, Digitale transformatie, Hybride wolk, IIOT, Internet of Things (IoT), IoT


Meer bronnen van Aruba

De economie van cloudopties in het hoger onde...
Laten we door de lens van cloudeconomie de risico's en voordelen bekijken van de drie manieren om IT -omgevingen in instellingen voor hoger onderwi...

De productiviteit van werknemers mobiliseren ...
Citrix en Microsoft vormen moderne werkplekken die de essentiële elementen van de gedistribueerde zakelijke omgeving van vandaag verenigen om de b...

De staat van systemen van overeenkomst 2020
Alle bedrijfsprocessen vertrouwen op overeenkomsten - of dit overeenkomsten zijn tussen bedrijfseenheden, klanten, partners, werknemers of zelfs ee...