Het cultiveren van een toekomstbestendige klantreisstrategie
Toen de pandemie een schijnbaar 's nachts uittocht van persoonlijk naar online dwong, werden consumenten en bedrijven vijf jaar vooruit gestoken in digitale acceptatie. Deze gids zal de nieuwe realiteit van de nieuwe klantervaring verkennen, hoe te slagen in de nieuwe realiteit van vandaag en hoe het pad naar gedifferentieerde CX het contactcentrum is.
Download nu om erachter te komen hoe u veranderende klantvoorkeuren kunt integreren in een naadloze fygitale eerste ervaring.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Analyse, Bedrijfsprocesbeheer, Cloudplatforms, Digitale transformatie, E -mail, ERP, IoT, Machine Learning, Samenwerking, Service nu, Software, Toepassingen, Werknemerservaring, Wolk
Meer bronnen van ServiceNow
De uitdaging om hoger onderwijstoepassingen n...
Ontdek de uitdagingen waarmee de sector van het hoger onderwijs wordt geconfronteerd als het gaat om het migreren van toepassingen naar de cloud, h...
Ontgrendel de kracht van hybride wolk met con...
Hybrid Cloud creëert nieuwe mogelijkheden voor IT-organisaties en openen de deur naar kosteneffectieve schaalbaarheid, flexibiliteit en moderniser...
Cyberdreigingen dwarsbomen snel met beveiligi...
Beveiligingsactiviteiten worden vaak beheerd in silo's - vrees voor menselijke fouten, handmatige processen en minimale zichtbaarheid. Dus hoe kunt...