Organisaties die hun digitale werkplek versnellen, bereiken verbeteringen
Deze studie probeerde te begrijpen of, en in welke mate, de acceptatie van moderne apparaattechnologieën door een organisatie hen heeft geholpen om gebruikersondersteuning op afstand te vergroten, de productiviteit van de gebruiker te verbeteren en een betere digitale werk- en leerervaring te bieden aan eindgebruikers. We onderzoeken ook of de acceptatie van moderne apparaattechnologie is gecorreleerd met breder zakelijk succes en veerkracht.
Meer informatie over Dell Technologies Solutions aangedreven door Intel®.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:ERP, Product management, Project management, Samenwerking, Service nu, Toepassingen, Wolk


Meer bronnen van ServiceNow

IT -infrastructuur gemaakt om aan de moderne ...
IT -modernisering is voor veel organisaties een belangrijke focus. Legacy-infrastructuur en diepgewortelde operationele modellen worden niet flexib...

Gegevensuitvinding: bedrijfstransformatie doo...
Dit HBR -rapport onderzoekt de waarde die gegevens aan organisaties opleveren en hoe ze de gemeenschappelijke valkuilen kunnen vermijden waar veel ...

Een nieuw paradigma voor Salesforce -testen
Net zoals de ontwikkelingstools met een lage code en no-code de snelheid transformeren voor de nieuwe manieren waarop we werken, helpen low-code en...