2020 Customer Experience (CX) Transformation Benchmark
Tijdens de pandemie wenden consumenten zich meer dan ooit tot klantenservice, dus is het een essentiƫle sleutel geworden om de groei van het bedrijf te stimuleren. Naarmate de klantenservicetechnologie zich ontwikkelt via AI en sociale media, moeten bedrijven draaien om aan de verwachtingen van de consument te voldoen en een naadloze ervaring op alle kanalen te creƫren.
De Nice Incontact Customer Experience (CX) Transformation Benchmark is in de VS, Canada, het VK en Australië met twee enquêtes, een onder consumenten en een van de beslissers van het contactcentrum.
Dit rapport behandelt:
Download nu om de bevindingen te lezen!
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Informatica contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Informatica websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieƫn:Analyse, CRM, DOEL, ERP, Ervaring management, Gegevensbeheer, Naleving, Opslag, Software, Toepassingen, Wolk
Meer bronnen van Informatica
Vijf manieren waarop gegevensgestuurde analys...
Bedrijven wenden zich tot gegevens en de kracht van geavanceerde analyses om hun industrieƫn opnieuw te definiƫren en talloze nieuwe kansen te on...
Taniuminzichten: het is tijd om de VPN te dum...
Veel organisaties zijn begonnen met het aannemen van nul vertrouwensstrategieƫn om hun gedistribueerde netwerken te beschermen tegen groeiende cyb...
De rol van CIO in een wereld waar ervaring re...
In de afgelopen jaren is de rol van CIO geƫvolueerd om te voldoen aan een bredere reeks verantwoordelijkheden en ambities. De pandemie heeft zijn ...