Klantervaring: best practices voor het verbinden van bronnen voor klantenservice
Het leveren van geweldige klantervaring - en het oplossen van problemen voordat klanten zelfs weten dat er een probleem is - gaat veel verder dan alleen uw contactcentrum. Uw hele organisatie moet betrokken zijn. Lees dit e -boek om vijf best practices te ontdekken voor het bouwen van meer veerkrachtige en verbonden servicebewerkingen. Van het verminderen van workloads met automatisering, het sneller identificeren van problemen tot het elimineren van informatiesilo's, u leert alles wat u nodig hebt om naadloze, cross-organisatorische service te leveren.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Box contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Box websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Cloud opslag, E -mail, ERP, IoT, Kunstmatige intelligentie, Machine Learning, Malware, Naleving, Netwerk, Opslag, Samenwerking, San, Software, Toepassingen, VPN, Wolk


Meer bronnen van Box

2021 Digitale trends: financiële diensten en...
Tijdens de coronaviruspandemie werd de sector van de financiële dienstverlening een extra hulpdienst, waardoor klanten hun geld hielpen tijdens di...

Kubernetes op vSphere voor dummies
Ontdek hoe het bouwen en uitvoeren van container -applicaties met Kubernetes op vSphere bedrijfswaarde stimuleert door de productiviteit van ontwik...

Servers, servers, overal: hoe de hybride clou...
Organisaties staan ​​tegenwoordig voor aanzienlijke uitdagingen bij het vaststellen van de nieuwste technologieën voor het succes van stroombe...