Het ontwerpen van hyperbewuste gezondheidszorgfaciliteiten
In de kern is het Internet of Things (IoT) een samensmelting van machines in de fysieke wereld, logische representaties van fysische fenomenen (zoals temperatuur, stroom, snelheid) die worden uitgevoerd door die machines, contextuele gegevens (identiteit, locatie, toepassingen in gebruik) gegenereerd door onderliggende netwerkinfrastructuur en applicaties die die gegevens analyseren, bewaken en optreden.
Door IoT-gegevens aan te vullen met contextuele informatie stelt applicaties in staat om kennis te maken-of 'hyperbewust'-van en reageren op de inzittenden en hun omgeving, servicebehoeften, beveiliging en veiligheid. Hoe rijker de set van gegevens en context, hoe adaptiever de toepassingen kunnen worden met het uiteindelijke doel om positieve patiëntresultaten te stimuleren. In zorginstellingen zijn machines en toepassingen gericht op het optimaliseren van monitoring van menselijke activiteiten, herontwerp van organisaties, augmented reality, menselijke productiviteit en gezondheid en veiligheid.
Download nu voor meer informatie!
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord ServiceNow contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. ServiceNow websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Analyse, Cloudsoftware, Connectiviteit, CRM, Datacenter, Datacenters, Dienstbeheer, Digitale transformatie, DOEL, Enterprise Cloud, ERP, IoT, Machine Learning, Naleving, NAS, Netwerk, Service nu, Software, Telecommunicatie, Werknemerservaring, Wolk


Meer bronnen van ServiceNow

De referentiegids voor de maker workflows
Een rondleiding door belangrijke low-code-functies en functionaliteit op het NU-platform.
Het nu platform gebruiken voor de ontwikkeling van ...

De drie klantenservice Megatrends in 2021: Po...
De COVID-19 Pandemic werpt licht op de behoefte aan modernisering van het contactcentrum om naadloze klantervaringen te bieden en om repetitieve ta...

Verlaag de kosten voor het uitvoeren van Wind...
Optimaliseer Windows Server, moderniseer .NET -applicaties en verlagen SQL Server -licentiekosten.
Download nu en ontdek hoeveel u kunt opsla...