Internet of Things (IoT)

The Book of Knowledge - Operating Excellence
Klanten en werknemers eisen nu dat ondernemingen hun activiteiten verantwoordelijker, effectiever en...

2022 Agent Experience Trends Report
RingCentral heeft onlangs samengewerkt met Benchmark Portal om een ​​enquête uit te voeren over...

Okta: Decodering Customer IAM (CIAM) vs. IAM
De wereld van identiteit en toegangsmanagement (IAM) is zelden controversieel. Maar vandaag is er een...

5G Technology Transformation uitgelegd
Met het begin van de 5G-ERA moeten dienstverleners ervoor zorgen dat hun infrastructuren de cloud-native,...

De Total Economic Impact ™ van VMware -werkruimte één voor Windows 10
Het doel van deze studie is om lezers een kader te bieden om de potentiële financiële impact van werkruimte...

Kernconnectiviteit als een sleutel enabler voor slimme steden
Met de verstedelijking die over de hele wereld doorloopt, hebben regeringen oplossingen nodig om het...

Drie belangrijke strategieën voor succes van klantervaring
Laat klanten op u bankieren met naadloze samenwerking. Het belang van naadloos samenwerken met mensen...

The Multi-Cloud Maze: 5 principes voor succes
Organisaties moeten nu groeien en draaien met voorheen unimagined behendigheid. Verleid door de beloften...

Vier nalevingstrends voor 2021
Als 2020 het jaar was dat de financiële dienstverlening op zijn kop stond, wat is er dan in 2021 in...
Meld u aan voor IT Tech Publish Hub
Als abonnee ontvangt u waarschuwingen en gratis toegang tot onze voortdurend bijgewerkte bibliotheek met whitepapers, analistenrapporten, casestudy's, webseminars en oplossingsrapporten.