Verbind uw martech om contact te maken met uw klanten
Een nieuwe studie van Avanade en Sitecore legt de wegversperringen bloot die voorkomen dat organisaties de beste klantervaringen leveren. Het toont ook de juiste aanpak en strategie die CMO's, CIO's en CDO's kunnen ondernemen om hun martech -stapel te optimaliseren en een consistente en memorabele CX -ervaring te leveren.
Download nu voor meer informatie!
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Slack contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Slack websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Digitale transformatie, E -mail, ERP, Kunstmatige intelligentie, Machine Learning, Mobiele toestellen, Naleving, Netwerk, Samenwerking, San, Software, Toepassingen, Werknemerservaring, Wifi, Wolk, Wolkentoepassingen


Meer bronnen van Slack

Gegevensbehoud op lange termijn met Veritas N...
Dit whitepaper biedt een technisch overzicht van cloudopslag als een langdurige retentieopslagoplossing met Veritas NetBackup â„¢. Het benadrukt de...

CX -gegevensstrategie: het ultieme raamwerk v...
Klantloyaliteit kan vluchtig zijn. Volgens PWC zou 32% van de klanten stoppen met interactie met een merk waar ze van houden na een enkel slecht in...

Moderniseren en gedijen met apparaat als een ...
Werk ondersteunen van overal. Het aanpakken van evoluerende beveiligingsbedreigingen. Het verlagen van het uitgaven. Dit zijn de soorten uitdaginge...