Evolutie van de service -ervaring: de aftermarket als stuurprogramma voor differentiatie en waarde
Hoe kunnen serviceorganisaties en discrete productie van nieuwe inkomstenstromen uitdrijven en ervoor zorgen dat de kwaliteit van de post-sales kwaliteit ervaart? Het antwoord staat in de aftermarket.
Ontdek de vijf topvragen om te overwegen om uw ervaring te ontwikkelen, en de gegevens en inzichten die u nodig hebt om differentiatie en waarde te stimuleren in dit nieuwe analistenverbindingsrapport van de experts van IDC.
Lees verder
Door dit formulier in te dienen gaat u hiermee akkoord Adobe contact met u opnemen marketinggerelateerde e-mails of telefonisch. U kunt zich op elk moment afmelden. Adobe websites en communicatie is onderworpen aan hun privacyverklaring.
Door deze bron aan te vragen gaat u akkoord met onze gebruiksvoorwaarden. Alle gegevens zijn beschermd door onzePrivacyverklaring. Als u nog vragen heeft, kunt u mailen dataprotection@techpublishhub.com
Gerelateerde categorieën:Analyse, Cloud opslag, Digitale transformatie, ERP, Hardware, Opslag, Samenwerking, Toepassingen, Wifi, Wolk
Meer bronnen van Adobe
Lacework 2021 Cloud Threat Report, Deel 1
Het Lacework Labs -team biedt driemaandelijkse rapporten gericht op risico's en bedreigingen die relevant zijn voor cloudservices, containers en co...
Gaat Office 365 uw netwerk maagzuur? SD-WAN i...
Snelheid, schaalbaarheid, economie en de belofte van innovatie zijn bedrijven naar de cloud. Tegen 2021 zal meer dan 70 procent van de bedrijven za...
Build vs. Buy: Rol uw eigen auth versus een v...
Elk team dat een nieuw web- of mobiele applicatie bouwt, staat voor een keuze: bouw de hele applicatie in eigen huis of gebruik selectief out-of-th...